تور دبی

تور دبی ارزان

قیمت تور دبی

فرودگاه بین المللی دبی
Dubai International Airport

اگه از گردشگران تور دبی باشین ، کسب یه سری اطلاعات در مورد فرودگاه این شهر حتما بدردتون میخوره : فرودگاه بین‌المللی دبی با مساحتی بالغ بر ۲٬۹۰۰ هکتار (۷٬۲۰۰ acre) در شهرک القرهود احداث شده . این فرودگاه دبی پر رفت‌ و آمدترین فرودگاه جهان بر پایهٔ جابه‌جایی مسافران بین‌المللی ، سومین فرودگاه پر رفت‌ و آمد جهان بر پایه شمار مسافر ، ششمین فرودگاه پر رفت‌ و آمد بر پایهٔ جابه‌جایی بار و پررفت‌ و آمدترین قطب شرکت هواپیمایی ایرباس ای۳۸۰ بحساب میاد .

فرودگاه بین المللی دبی

بد نیست بدونین تو سال ۲۰۱۴ میلادی ، فرودگاه بین‌المللی دبی میزبان  ۷۰.۵ میلیون مسافر و ۲.۳۷ میلیون تن بار و ۳۵۷.۳۳۹ پرواز بوده . فرودگاه دارای ۳ ترمینال با گنجایش مجموعاً ۷۵ میلیون مسافر در سال است . پایانهٔ ۳ این فرودگاه ، دومین سازهٔ بزرگ جهان از نظر مساحت و بزرگترین پایانهٔ فرودگاه در جهان است و بر اساس اطلاعات ژانویهٔ ۲۰۱۵ میلادی ، هر هفته از این فرودگاه دبی بیش از ۸.۰۰۰ پرواز توسط ۱۴۰ شرکت هواپیمایی به بیش از ۲۷۰ مقصد جهان در ۶ قاره انجام  شده . در اینجا میتونین با فرودگاه دبی کاملا آشنا بشین و اطلاعات مهم و کاربردی کسب کنین :

ترمینال‌های فرودگاه دبی

این فرودگاه سه ترمینال داره که رفت‌ و آمد بین این ترمینال‌ها با سرویس فرودگاه ، حدود ۱۵ تا ۲۵ دقیقه زمان میبره . بین ترمینال ۱ و ۳ هم مترو در رفت و آمد هستش . ترمینال ۱، ترمینال اصلی این فرودگاه محسوب میشه که پذیرای بیشتر پروازهای بین‌المللی غیر از هواپیمایی امارات هست و با پیاده‌رو‎یی متحرک به محوطه‌ خروجی متصل میشه و دارای چندین سالن استراحت ازجمله سالن بیزنس کلاس و فرست کلاسه . ترمینال ۲ بیشتر برای پروازهای چارتر و به‌ویژه پروازهای ایران و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع مورد استفاده میشه و سالن استراحت نداره . ترمینال ۳ به پروازهای امارات و کانتاس اختصاص داره . ورود و خروج همه‌ پروازهای هواپیمایی امارات در این ترمینال انجام میشه . این‌جا لوکس‌ترین ترمینال فرودگاه هستش و چهار سالن داره . برای مسافران فرست کلاس و بیزنس کلاس سالن استراحت اختصاصی فراهم کرده‎ان ؛ اگه از شرکت هواپیمایی که با اون سفر میکنین دعوت‎نامه داشته باشین ، میتونین از این سالن اختصاصی استفاده کنین . ترمینال ۱ و ۳ به هم راه دارن در ضمن برای رفتن به ترمینال ۲ میتونین از سرویس رفت و برگشت فرودگاه استفاده کنین .

فرودگاه دبی

تحویل بار در فرودگاه دبی

درتور دبی یکی از دغدغه مسافران تحویل به موقع بار برای رسیدن به ترانسفر هتل محل اقامتشونه . برای تحویل به موقع بارتون باید به تابلوی بالای غلتک‎های دریافت بار دقت کنین ، این تابلوها نشون میده که هر غلتک بار به کدام پرواز اختصاص داره . تو سالن خروجی ،‌ کارمندان حمل بار در ورودی ترمینال و در سالن ورودی کنار غلتک منتظرن تا به شما کمک کنن ، دستمزد حمل بار ۲۰ درهم امارات هستش . در همه‌ جای فرودگاه هم چرخ دستی پیدا میشه تا خودتون به راحتی چمدون‎هاتون رو با چرخ حمل کنین . اگر خودتون به فرودگاه دبی رسیدین و چمدون‎هاتون نرسید یا پیدا نشد ،‌ بلافاصله به یکی از غرفه‌های بار که در سالن ورودی قرار دارن ، مراجعه کنین . اگه چمدون آسیب دیده یا اشتباهی به شما تحویل داده شده ، با تلفن ۲۴ ساعته‌ ۲۲۴۵۳۸۳ (۰) ۹۷۱+ تماس بگیرین . همچنین میتونین از سایت فرودگاه در بخش چمدان گم‌شده ، فرم پر کنین و اطلاعات لازم رو اعلام کنین .

فرودگاه بین المللی در دبی

وسایل نقلیه در فرودگاه دبی

اگه تور شما از فرودگاه به هتل های دبی  و یا محل مورد نظرتون ترانسفر نداره ، از 4 طریق میتونین فاصله فرودگاه تا محل اقامتتون رو طی کنین :

1 - مترو : دو خط مترو به فرودگاه دبی رفت‌ و آمد دارن . خط قرمز یا «Red Line» در ترمینال ۳ و ۱ ایستگاه داره و از ۶ صبح تا ۱۱ شب مشغول به‌کار هستش . البته جمعه‌ها کار مترو از ۱ ظهر آغاز میشه . ایستگاه خط سبز یا «Green Line» نزدیک منطقه آزاد فرودگاه و مسافران رو از ترمینال ۲ سوار میکنه .
2 - اتوبوس : اتوبوس رفت و برگشت فرودگاه رایگان و ۲۴ ساعته بین ترمینال ۱، ۲ و ۳ در حرکت هست کافیه تابلوها رو دنبال کنین .
3 - تاکسی : اگه دنبال تاکسی هستین ، تاکسی ویژه‌ فرودگاه رو ۲۴ساعته مقابل سالن ورودیِ همه‌ی ترمینال‌ها پیدا میکنین . هزینه‌ تاکسی طبعا بیشتر از اتوبوس و مترو خواهد بود .
4 - اجاره خودرو : در محوطه‌ ورودی همه‌ ترمینال‌ها ، شرکت‌های متعدد خارجی و داخلی برای اجاره ماشین خواهین دید .

نکته : تسهیلات معلولان با تلفن ۰۴۲۱۶۲۰۱۶ در دسترس است و در خروجی ترمینال ۱ ارائه میشه . برای این دسته از مسافران ، تسهیلات انتقال و دسترسی به سالن‌های اختصاصی فراهم شده . البته بهترین راه اینه که مسافران معلول از ایرلاین خودشون درخواست خدمات ویژه داشته باشن تا هماهنگی‎ها از طریق ایرلاین انجام بشه .

فرودگاه شهر دبی

اطلاعات فرودگاه دبی :

آدرس فرودگاه :  Emirates Rd, Dubai, United Arab Emirates
وبسایت فرودگاه : www.dubaiairport.com
تلفن فرودگاه : 97142245555

تو وبسایت تور دبی میتونین راجع به مترو دبی هم اطلاعات کسب کنین .



تاريخ : دو شنبه 12 بهمن 1394برچسب:, | 17:6 | نويسنده : مینا |

رستوران الکساندرا دبی
Alexandra Floating Restaurant Dubai

گاهی اوقات رفتن به رستوران ، صرفا برای صرف غذا نیست و میخواین یه شب متفاوت و به یاد موندنی داشته باشین . اگه تور دبی رو رزرو کردین و حالا دنبال همچین رستورانی میگردین ، رستوران شناور الکساندرا رو بهتون پیشنهاد میکنم . تمام افرادی که تو این رستوران دبی شام خوردن ، با خودشون عهد میبندن که اگه بازم گذرشون به دبی افتاد ، صرف شام تو این رستوران مجلل دبی رو از دست ندن . رستوران های دبی تنوع زیادی دارند اما رستوران شناور الکساندرا یه رستوران خاص و جذابه که میزبان خوبی واسه داشتن یه شب رومانتیک باشه .

رستوران شناور الکساندرا دبی

رستوران شناور الکساندرا دبی در واقع یک لنج و یا کشتی قدیمی و چوبی هستش که به سبک عربی ساخته شده و دو عرشه داره یکی در فضای باز و یکی در طبقه پایین کشتی . این کشتی بازسازی شده و در حال حاضر یکی از شیک ترین رستوران های دبی بشمار میشه که صرف شام در اون میتونه یکی از تفریحات دبی باشه . کشتی معمولا در دو نوبت میهمانان خودش رو سوار میکنه و به مدت دو ساعت از اونها پذیرایی می کنه : نوبت اول 18 -20 و نوبت دوم 20.30 - 22.30 . اگه بخواین میتونین با پرداخت هزینه اضافی 30 درهم ، از ترانسفر کشتی بهره مند بشین البته باید از قبل و موقع رزرو میز درخواست ترانسفر بدین نه دقیقه آخر که میخواین از کروز خارج شین .

تو رستوران Alexandra دبی میشه جشن های خصوصی مثل عروسی و تولد هم برگزار کرد . کشتی تو منطقه مارینا قرار داره و بیش از ۱۲۰ فوت در مارینا دبی به صورت شناور حرکت می کنه . برای رفتن به این رستوران باید خودتون رو مسجد الرحیم دبی در مارینا برسونین . اونجا یکی از خدمه هتل با لباس سفید لوگو دار ، شما رو راهنمایی میکنه البته میشه از دیگران هم راهنمایی بگیرین . اگه با تاکسی قراره برین به رستوران بهتره بهش بگین شما رو به نزدیک هتل لوتوس و یا بزرگترین آبگرم مارینا ببره و اگه با خودتون ماشین میبرین بهتره جلو مسجد پارک نکنین چون با جرثقیل میبرنش !!  رستوران الکساندارا با بهترین غذاهای بین المللی و نوشیدنیها و البته قهوه از شما پذیرایی میکنه . هزینه صرف شام تو رستوران شناور الکساندرا دبی برای بزرگسالان 160 درهم ، برای کودکان 100 درهم و برای زیر 6 سال رایگان حساب میشه در ضمن غذا به صورت بوفه سرو میشه و میتونین معروف ترین خوارکی های دبی رو اونجا میل کنین .

رستوران الکساندرا دبی

  برای رزرو میز در رستوران شناور الکساندرا دبی میتونین به سایت این رستوران مراجعه کنین و یا با شماره های قرار گرفته تو سایت تماس بگیرین و از این طریق واسه رزرو اقدام کنین .
وبسایت رستوران شناور الکساندرا دبی : dhowcruise.net/marina-dhow-cruise-dinner-in-dubai

رستوران الکساندرا دبی

رزرو تور دبی با بهترین خدمات را از ما بخواهید
 67 43 67 43

 میتونین تو وبسایت ما با مهم ترین مراکز خرید دبی آشنا شین  .



تاريخ : دو شنبه 21 دی 1394برچسب:, | 19:51 | نويسنده : مینا |

تنوع و تعدد هتل های دبی به اندازه ای است که انتخاب هتل مناسب در سفر به دبی را برای علاقه مندان تور دبی سخت میکند . انتخاب هتل مناسب با موقعیتی خوب و قیمتی مناسب  لذت سفر را برای شما دوچندان میکند. برای انتخاب هتل های دبی باید به یک سری نکات مهم توجه کنید که در این پست به مهترین انها اشاره شده است

راهنمای رزرو هتل های دبی در تور دبی

Dubai hotels booking guide

hotelbooking

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1394برچسب:رزرو هتل های دبی,, | 20:0 | نويسنده : مینا |

منطقهٔ صنعتی دبی مطنقه جبل علی میباشد که به نخل جبل علی شهرت دارد. منطقه آزاد جبل علی دبی یکی از مجمع الجزایر نخلی دبی ساخته بشر است  که پنجاه درصد از نخل جمیرا بزرگ‌تر است و شامل ۶ مارینا (ساحل تفریحی)، یک پارک آبی، دهکده دریا و موج‌شکن‌ها می‌باشد. گردشگران  تور دبی مطالعه کنند

منطقه آزاد جبل علی دبی

 Jebel Ali Free Zone , Dubai

جبل علی دبی یک شهرک بندری در امارات متحده عربی است که در ۳۵ کیلومتری شهر دبی واقع شده‌است و همه ساله میزبان گردشگران تور دبی و تجار و بازرگانان استجمعیت این شهرک ۳۱٬۶۳۴ نفر و مساحت آن ۴۷٫۱ کیلومتر مربع می‌باشد، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم در منطقه جبل علی قرار دارد  

http://dubaitor.ir

منطقهٔ صنعتی دبی  منطقه آزاد جبل علی دبی نام دارد که از کشورهای زیادی از جمله چین و تایوان و تایلند در آن برای تولید به عنوان منطقهٔ کاملاً آزاد در آن جمع شده‌اند. منطقه آزاد جبل علی یکی از بزرگترین جزایر ساخت بشر است که کاربرد تجاری توریستی دارد بندر جبل علی دبی یکی از بزرگترین بنادر خاور میانه در این منطقه قرار دارد

جزیره‌های نخلی سه مجمع‌الجزایر ساخت بشر است که در شهر دبی،  در آب‌های خلیج فارس قرار دارد. این سه جزیره که به شمایل یک درخت نخل هستند، نخل جمیرا، نخل دیره و نخل جبل علی نام دارند. کاربرد این جزایر مسکونی، سرگرمی و تجاری است.

مجموعه بندری جبل‌علی به بزرگترین منطقه بندری در دنیا از نظر وسعت معروف شده است. در سال ١٩٨٥ تنها ٣٠ شرکت در این مناطق آزاد تجاری فعالیت داشتند، ولی در سال ٢٠٠٤ تعداد شرکت‌های فعال در مناطق آزاد تجاری جبل‌علی به ٣٠٠٠ شرکت رسید و بیش از ٣٧ درصد این شرکت‌ها از قاره اروپا وآمریکا می‌باشند. یکی از عناصر اصلی موفقیت این بندر کانتینری با وجود کوچکی کشور امارت متحده عربی، جایگاه جغرافیایی استراتژیک کشور امارت و سپس جایگاه جغرافیایی استراتژیک خود این بندر می‌باشد.

بندر جبل علی یکی از شاه‌راه‌های بزرگ تجارت دنیا می‌باشد و علاوه بر کانتینر، نفت، گاز مایع و محصولات پتروشیمی از عمده کالاهای حمل و نقل شده در این بندر است. با توجه به نوع اقتصاد کشورهای منطقه که عمدتاً صادرات وابسته به نفت و واردات کالاهای مصرفی را در دستور کار دارند، می‌توان بندر جبل‌علی دبی را محل ورود کالاهای مصرفی به منطقه و سپس توزیع آنها در بین کشورها دانست.

http://dubaitor.ir  معروفترین هتل های جبل علی دبی

        هتل جبل علی بیج تور دبی

 http://dubaitor.ir  مراکز خرید جبل علی دبی

مرکز جی بی ام دیسکروبشن دبی
مرکز خرید ابن بطوطه دبی
مرکز خرید مزایا دبی

 http://dubaitor.ir  مطالب مرتبط با این موضوع

مناطق توریستی دبی
منطقه دیره دبی
منطقه بردبیبر دبی

آژانس سعادت سیر گیتی  با کادری مجرب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در باره تور دبی, هتل های دبی , مراکز خرید دبی, دیدنی های دبی, مراکز تفریحی دبی و.... میباشد تماس از شما مشاوره رایگان از ما

سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تور دبی

88548853   دفتر تهران



تاريخ : دو شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:مناطق توریستی دبی,, | 20:0 | نويسنده : مینا |

بردبی یکی از مهمترین مناطق توریستی دبی  میباشد که مسئولین دبی قصد دارند از آن شهری مدرن با بافت مدرن درست کنند اگر قرار است راهی تور دبی شوید  بهتر است در مورد بر دبی از جمله هتل های بر دبی , جاذبه های بر دبی, مراکز خرید بر دبی اطلاعاتی داشته باشید زیرا مهمترین اماکن توریستی در این منطقه قرار دارد 

 

 تور دبی و منطقه توریستی بردبی

  Tourist area

http://dubaitor.ir/dubai-tour

دبی شهری است که  گشت و گذار در آن برای شما هزینه متوسط ولی کیفیت بالا و هیجان زیادی دارد و به خاطر نزدیکی به ایران و امکانات پیشرفته ای که دارد از اولین مقاصد سفر خارجی هر ایرانی به حساب می آید اگر قرار است راهی تور دبی شوید بهتراست که مناطق توریستی دبی را بشناسید و بیشتر وقتتان را در این مناطق زیبا متمرکز کنید

http://dubaitor.ir/dubai-tour

بر دبی توسط پیش آمدگی خلیج فارس به داخل خشکی که مشابه یک رودخانه‌ میباشد و خور نامیده می‌شود به دو قسمت تقسیم شده ‌است، قسمت غربی این تقسیم که قسمت قدیمی تر شهر است بر دوبی نامیده می‌شود، اما قسمت شرقی آن بر دیره نامیده می‌شود. بخش بر دبی محلی است که مسئولین دبی قصد دارند از آن شهری مدرن با بافت مدرن درست کنند. بخش بردوبی شامل مناطق اُودمتا، ستوا، کرامه، جُمیرا و اُم سقیم می باشد

جاذبه های بردبی و مراکز خرید بر دبی

منطقه بردبی؛ منطقه ای تاریخی است که در بخش غربی خور دبی واقعش شده است. مکان های مشهوری چون مسجد جامع، مسجد ایرانیان، موزه دوبی، معبد هندوها، بازار بزرگ، محله قدیمی بستکیه و مراکز خرید برجمان، دبی مال و وافی در این منطقه قرار دارند.

http://dubaitor.ir

قدیمی‌ترین میدان دبی یعنی بستکیه در در منطق بر دبی واقع شده است. در بستکیه موزه‌ی دبی و خانه‌های قلعه‌مانند قدیمی قرار دارند. خانه‌ی بسیاری از حکام گذشته‌ی دبی در این منطقه پراکنده است که از بین آن‌ها می‌توان از خانه‌ی  شیخ سعید نام برد که برای بازدید عموم باز است.

http://dubaitor.ir
بازسازی‌های انجام شده روی منطقه عموماً یادآور روستای قدیمی ِ بدویین است که زمانی این‌جا قرار داشت همچنین امکانات شیرجه و غواصی در این منطقه فراهم است. در بازارها سوغات دبی را می‌فروشند و در لابه‌لای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و کالاهای هندی هم به وفور پیدا می‌شوند.

خیلی ازعزیزان در تور دبی اطلاعات کافی از مناطق توریستی دبی ندارند .سعی ما بر این است تا در تور دبی اطلاعات مختصری از مناطق گردشگری دبی در اختیار باز دید کنندگان قرار دهیم تا بتوانند از بین هتل های دبی بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنند 

http://dubaitor.ir   هتل های منطقه بردبی در تور دبی

هتلهای بردبی نسبت به دیگر مناطق از جمله هتل های دیره گران تر و مدرن تر هستند و از نظر ساختار شهری نیز منطقه آرام تری است. از مهمترین و با کیفیت ترین هتل های این منطقه می توان به هتل رافلز (به سبک اهرام مصر)، رز ریحان روتانا (دومین هتل بلند جهان با 333 متر ارتفاع)، وینچستر و اکسکلوسیو اشاره کرد.

  • هتل 5 ستاره مدیا روتانا دبی
  • هتل 5 ستاره امارات تاوز
  • هتل 5 ستاره کرون پلازا
  • هتل 5 ستاره گرند حیات
  • هتل 4 ستاره متروپلیتن
  • هتل 4 ستاره شرایتون
  • هتل 4 ستاره سان اند سند
  • هتل 4 ستاره رامادا
  • هتل 3 ستاره ارکید
  • هتل 3 ستاره گلف
  • هتل3 ستاره دبی پالم

مطالب مرتبط با این موضوع

مناطق توریستی دبی
منطقه دیره دبی

آژانس سعادت سیر گیتی  با کادری مجرب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در باره تور دبی هتل های دبی , بازار های دبی, دیدنی های دبی, مراکز تفریحی دبی و.... میباشد تماس از شما مشاوره رایگان از ما

سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تور دبی

88548853   دفتر تهران



تاريخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394برچسب:مناطق توریستی دبی, منطقه بردبی, | 20:0 | نويسنده : مینا |

تور دبی ارزان زمستان 92 هتل 2 ستاره دبی

Royal Garden Hotel Dubai

هتل 2 ستاره رویال گاردن دبی

قیمت تور دبي زمستان 92:

  • 1.042.000 تومان

خدمات تور دبی :

  • بلیط دبی
  • تمام خدمات هتل
  • سیمکارت
  • ویزا دبی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • سرویس به ساحل
  • بیمه حودات مسافرتی
  • ترانسفر فرودگاهی دبی
  • بن غذا

بهتر است بدانید :

برای سفر دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد
برای داشتن سفری بهتر به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید
پرواز ماهان به دبی هر روز میباشد

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقيم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

توصیه های ویژه

  • • به هنگام ترك محل اقامت مدارك شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
  • • از همراه داشتن داروهای كدئین دار و مسكن های قوی در سفر به كشورهای حوزه خلیج فارس خودداری كنید در صورت لزوم حتما" نسخه پزشك معالج خود را همراه داشته باشید.
  • • با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
  • • درخصوص خرید ازفروشگاههای بزرگ توصیه میگردد تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
  • • همواره یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای تور دبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ...... از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

با ما تماس بگیریدضرر ندارد

88548853 خط ویژه



تاريخ : شنبه 16 بهمن 1392برچسب:تور دبی, | 10:16 | نويسنده : مینا |

تور دبی 3 شب و 4 روز با پرواز آسمان


 Metor Politen Palace Hotel Dubai

هتل 5 ستاره مترو پولیتن پالاس دبی

قیمت تور دبي :

  • 2.200.000 تومان

خدمات تور دبی آذر 92 :

  • ترانسفر فرودگاهی دبی
  • تمام خدمات هتل
  • سیمکارت
  • بن غذا
  • ویزا دبی
  • راهنمای تور فارسی زبان
  • سرویس به ساحل
  • بیمه حودات مسافرتی
  • بلیط هواپیما دبی

بهتر است بدانید :

برای سفر دبی پاسپورت شما باید 7 ما اعتبار داشته باشد
برای داشتن سفری بهتر به موقع(سه ساعت قبل از پرواز) در فرودگاه باشید
پرواز آسمان به دبی هر روز میباشد

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ تلاش برای جذب رضایت مشتریان دستور کار ماست █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

مجری مستقيم و تخصصی در برگزاری تورهای دبی

 توصیه های ویژه

  • • به هنگام ترك محل اقامت مدارك شناسایی، نشانی و شماره تلفن محل اقامت خود را به همراه داشته باشید.
  • • از همراه داشتن داروهای كدئین دار و مسكن های قوی در سفر به كشورهای حوزه خلیج فارس خودداری كنید در صورت لزوم حتما" نسخه پزشك معالج خود را همراه داشته باشید.
  • • با توجه به استفاده‌های سوء امنیتی از گذرنامه، از تحویل آن به افراد سودجو برای اخذ ویزا، ارز، اقامت و موارد مشابه خودداری شود
  • • درخصوص خرید ازفروشگاههای بزرگ توصیه میگردد تا هنگام خروج نهایی از فروشگاه، رسید خرید را دراختیار داشته باشید تا درصورت کنترل امنیتی و تقاضای رسید بتوانید آن را در اختیار مأمورین فروشگاه قرار دهید.
  • • همواره یک نسخه فتوکپی از گذرنامه ، بلیط و سایر مدارک مسافرتی خود را تهیه نموده و در محل مناسبی قرار دهید تا در صورت بسرقت رفتن اصل مدارک امکان احراز هویت و پیگیری آن میسر گردد.

                   ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ برای تور دبی ، هتل های دبی ، دیدنی های دبی، مراکز خرید دبی و ...... از ما مشاوره بخواهید.▆ ▅ ▄ ▃ ▂

                با ما تماس بگیریدضرر ندارد
  
             88548853 خط ویژه

            خانم داوودی

 
 


تاريخ : یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:تور دبی,دبی,خدمات تور دبی,تور دبی آذر 92,, | 10:45 | نويسنده : مینا |

تور دبی 5 شب و 6 روز ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی
هتل سه ستاره اِسمانا یا صدف 1.495.000 تومان
هتل سه ستاره ارکید 1.635.000 تومان
هتل چهار ستاره گرند سنترال یا فورچون بوتیک : 1.700.000 تومان
هتل پنج ستاره متروپلیتن پالاس : 2.200.000 تومان
هتل پنج ستاره فیرمونت : 2.500.000 تومان

******************************************
خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید. سعادت سیر گیتی 88548853 خانم داودی



تاريخ : شنبه 25 آبان 1392برچسب:دبی,تور دبی,قیمت تور دبی,هتلهای دبی,, | 11:9 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل پنج ستاره دِ اِچ هتل  : 2.140.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز قشم ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:تور دبی,دبی,قیمت تور دبی,هتلهای دبی,, | 9:30 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل پنج ستاره متروپلیتن پالاس  : 1490000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز قشم ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:تور دبی,دبی,خدمات تور دبی,هتلهای دبی,, | 11:3 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل پنج ستاره 'گرند حیات  : 2.320.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:تور دبی,دبی,قیمت تور دبی,تور دبی ویژه آبان ماه, | 10:58 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل چهار ستاره  گرند سنترال : 1.390.000 تومان

هتل چهار ستاره اونیو   : 1.480.000 تومان



******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:تور دبی,دبی,قیمت تور دبی,هتلهای دبی,, | 10:53 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل پنج ستاره  کرون پلازا   : 1.790.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:تور دبی,قیمت تور دبی,خدمات تور دبی,دبی,, | 11:44 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل پنج ستاره متروپلیتن پالاس  : 1.740.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : شنبه 4 آبان 1392برچسب:تور دبی,قیمت تور دبی,دبی,تور دبی ویژه آبان ماه,خدمات تور دبی,, | 10:26 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل دو ستاره آیبیس رقه : 1.380.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1392برچسب:تور دبی,تور دبی ویژه آبان ماه 92,قیمت تور دبی,هتلهای دبی,, | 10:4 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل سه ستاره می فر : 1.490.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : چهار شنبه 2 آبان 1392برچسب:تور دبی,تور دبی ویژه آبان,هال سه ستاره می فر,, | 10:0 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل چهار ستاره رزریحان رتانا : 1.630.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:تور دبی,تور دبی ویژه آبان ماه,هتل چهار ستاره رز ریحان رتانا,قیمت تور دبی,, | 9:58 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل چهار ستاره فورچون بوتیک : 1.430.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل سه ستاره سیتی استار : 1.330.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:تور دبی پرواز ایران ایر ویژه آبان ماه,تور دبی,تور دبی ویژه آبان ماه,قیمت تور دبی,, | 14:33 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل دو ستاره ایبیس شیخ زاید: 1.620.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:تور دبی,تور دبی 3 شب و 4 روز,تور دبی ویژه آبان ماه,, | 15:33 | نويسنده : مینا |

دبی در حال ساختن فرهنگش میباشد با ساختن دهکده فرهنگی دبی که شامل موزه های هنری و کتابخانه ها و مدارس رقص و موزیک ، فروشگاه کتاب های کمیاب و فضاهای باز برای تفریح و استراحت میباشد.

دبی دارای چندین سالن تئاتر جامعه  دبی و تئاترمدینه که میزبان بسیاری از کارهای هنری و تولیدات کشورهای غربی است . جشنواره بین المللی فیلم دبی ،جشنواره هایی است که هر ساله در شهر برگزار شده و ستاره های دنیا را از سراسر کشور جهان جذب میکند.

 

دبی



تاريخ : سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:دهکده فرهنگی دبی,دبی,تئاتر,سالن تئاتر جامعه دبی,جشنواره بین المللی فیلم دبی,, | 12:11 | نويسنده : مینا |

جاذبه های دبی عبارتند از :

برج العرب

برج دبی یا برج خلیفه

جزیره نخلی جمیرا

صحرای رمل

پیست اسکی برف

بازارهای سنتی ( بازار مرشد . بازار نایف . بازار سبخه . بازار تخته . بازار طلا )

 

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.


 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:جاذبه های دبی,برج العرب,جزیره نخلی,صحرای رمل,, | 11:39 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل چهار ستاره هال مارک : 1.490.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تور دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : شنبه 20 مهر 1392برچسب:تور دبی,تور دبی 3 شب با پرواز ایران ایر,خدمات تور دبی,قیمت تور دبی,, | 15:26 | نويسنده : مینا |

تور دبی 3 شب و 4 روز ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی

هتل پنج ستاره متروپلیتن پالاس : 1.690.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:تور دبی,قیمت تور دبی,هتل پنج ستاره متروپلیتن پالاس,خدمات تور دبی,, | 22:9 | نويسنده : مینا |

تور دبی 3 شب و 4 روز ویژه آبان ماه
***********************************
قیمت تور دبی
هتل دو ستاره آیبیس رقه : 1.330.000 تومان

هتل سه ستاره سیتی استار : 1.290.000 تومان

هتل چهار ستاره نووتل : 1.440.000 تومان

هتل پنج ستاره متروپلیتن پالاس : 1.690.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تور دبی 5 شب و 6 روز  ویژه عید قربان
***********************************
قیمت تور دبی

هتل دو ستاره آیبیس سیتی سنتر : 1.555.000  تومان


هتل سه ستاره می فر : 2.145.000 تومان


هتل چهار ستاره نووتل : 1.840.000 تومان


هتل پنج ستاره فیرمونت : 2.995.000 تومان
******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************


 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.


 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : شنبه 14 مهر 1392برچسب:تور دبی 5 شب و 6 روز با پرواز آسمان,تور دبی,هتلهای دبی,نرخهای تخفیف دار,, | 9:20 | نويسنده : مینا |

تور دبی 5 شب و 6 روز  ویژه عید قربان
***********************************
قیمت تور دبی
هتل دو ستاره آیبیس رقه : 1.520.000 تومان

هتل سه ستاره سیتی استار : 1.815.000 تومان

هتل چهار ستاره نووتل : 1.840.000 تومان

هتل پنج ستاره متروپلیتن پالاس : 2.725.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************


 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.


 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : شنبه 13 مهر 1392برچسب:تور دبی,تور دبی ویژه عید قربان,ارزانترین تور دبی,هتلهای دبی,دبی,, | 20:47 | نويسنده : مینا |

تور دبی 5 شب و 6 روز  ویژه عید قربان
***********************************
قیمت تور دبی

هتل چهار ستاره نووتل : 1.840.000 تومان
هتل چهار ستاره اَونیو منهتن : 2.250.000 تومان
هتل چهار ستاره هال مارک : 2.680.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************


 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.


 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:تور دبی 5 شب و 6 روز هتل 4 ستاره,تور دبی,قیمت تور دبی,تورهای تخفیفدار,, | 11:20 | نويسنده : مینا |

تور دبی 5 شب و 6 روز  ویژه عید قربان
***********************************
قیمت تور دبی

هتل سه ستاره سیتی استار : 1.815.000 تومان
هتل سه ستاره سان اند سند : 1.955.000 تومان
هتل سه ستاره می فر : 2.145.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************


 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:تور دبی,قیمت تور دبی,خدمات تور دبی,هتلهای دبی,دبی,, | 11:28 | نويسنده : مینا |

تور دبی 5 شب و 6 روز  ویژه عید قربان
***********************************
قیمت تور دبی
هتل دو ستاره آیبیس رقه : 1.520.000 تومان
هتل دو ستاره آیبیس سیتی سنتر : 1.555.000  تومان
هتل دو ستاره آیبیس شیخ زاید : 1.650.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************


 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تور دبی تخصص ماست

اخذ ویزای دبی عادی و فوری با نازلترین قیمت

رزرو بر روی تمامی هتلهای دبی

رزرو پرواز ها با ساعت پروازیهای مورد درخواست شما

تور دبی ویژه عید قربان ، تور دبی ویژه نمایشگاه های دبی

 

جهت هماهنگی با آژانس سعادت سیر 88548853 خانم داودی تماس حاصل فرمائید.



تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:دبی,هتلهای دبی,تور دبی ویژه عید قربان,تور دبی ویژه نمایشگاه های دبی,, | 9:32 | نويسنده : مینا |

تور دبی ویژه عید قربان
***********************************
قیمت تور دبی


هتل پنج ستارهحیاط ریجنسی: 2.395.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:تور دبی ویژه عید قربان 5 شب و 6 روز,تور دبی,قیمت تور دبی,خدمات تور دبی,, | 11:34 | نويسنده : مینا |

تور دبی 5 شب و 6 روز  ویژه عید قربان
***********************************
قیمت تور دبی

هتل چهار ستاره نووتل : 1.855.000 تومان


******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:تور دبی 5 شب و 6 روز ویژه عید قربان,قیمت تور دبی,خدمات تور دبی,هتلهای دبی, | 12:52 | نويسنده : مینا |

تور دبی 5 شب و 6 روز  ویژه عید قربان
***********************************
قیمت تور دبی
هتل دو ستاره سیتی کینگ : 1.500.000 تومان
هتل سه ستاره صدف : 1.545.000  تومان
هتل سه ستاره ارکید : 1.785.000 تومان
هتل چهار ستاره نووتل : 1.855.000 تومان
هتل پنج ستاره دِ اچ ( مُنارچ) : 2.555.000 تومان
هتل پنج ستاره فیرمونت : 3.020.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .


*****************************************************************


برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تور دبی 3 شب و 4 روز ویژه عیدقربان
***********************************
قیمت تور دبی


هتل سه ستاره صدف : 1.295.000 تومان
هتل سه ستاره ارکید : 1.435.000 تومان

******************************************
خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.


جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید. سعادت سیر گیتی 88548853 خانم داودی

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:تور دبی,دبیوقیمت تور دبی,تور دبی ویژه عید قربان,, | 11:39 | نويسنده : مینا |

تور دبی 3 شب و 4 روز  ویژه عید فطر
***********************************
قیمت تور دبی
هتل دو ستاره سیتی کینگ : 1.265.000 تومان
هتل سه ستاره صدف : 1.295.000  تومان
هتل سه ستاره ارکید : 1.435.000 تومان
هتل چهار ستاره نووتل : 1.480.000 تومان
هتل پنج ستاره دِ اچ ( مُنارچ) : 1.895.000 تومان
هتل پنج ستاره فیرمونت : 2.180.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.


 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:تور دبی ویژه عید فطر,قیمت تور دبی, خدمات تور دبی,تور دبی 3 شب و 4 روز ویژه عید فطر,, | 11:13 | نويسنده : مینا |

تور دبی 7 شب و 8 روز  ویژه مهر
***********************************
قیمت تور دبی

هتل پنج ستاره متروپلیتن پالاس : 2.080.000  تومان
هتل پنج ستاره فیرمونت : 2.495.000 تومان 

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید. 
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار  دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی 



تور دبی 7 شب و 8 روز  ویژه مهر
***********************************
قیمت تور دبی
هتل سه ستاره  صدف 1.330.000 تومان
هتل سه ستاره ارکید 1.415.000 تومان
هتل چهار ستاره گرند سنترال یا فورچون بوتیک :  1.510.000  تومان
هتل چهار ستاره اونیو منهتن : 1.780.000 تومان
هتل پنج ستاره متروپلیتن پالاس : 2.080.000  تومان
هتل پنج ستاره فیرمونت : 2.495.000 تومان

******************************************
 خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

 برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
 جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار  دبی تماس حاصل فرمایید.  سعادت سیر گیتی 88548853  خانم داودی



تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:تور دبی,قیمت تور دبی,خدمات تور دبی,دبی,, | 10:31 | نويسنده : مینا |

تور دبی 5 شب و 6 روز ویژه مهر
***********************************
قیمت تور دبی

هتل چهار ستاره گرند سنترال یا فورچون بوتیک : 1.300.000 تومان
هتل چهار ستاره اونیو منهتن : 1.495.000 تومان

******************************************
خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید. سعادت سیر گیتی 88548853 خانم داودی

 



تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:تور دبی,تور دبی 5 شب و 6 روز,قیمت تور دبی,تور های تخفیف دار,, | 14:4 | نويسنده : مینا |

تور دبی 5 شب و 6 روز ویژه مهر
***********************************
قیمت تور دبی
هتل سه ستاره اِسمانا یا صدف 1.195.000 تومان
هتل سه ستاره ارکید 1.235.000 تومان
هتل چهار ستاره گرند سنترال یا فورچون بوتیک : 1.300.000 تومان
هتل چهار ستاره اونیو منهتن : 1.495.000 تومان
هتل پنج ستاره متروپلیتن پالاس : 1.700.000 تومان
هتل پنج ستاره فیرمونت : 1.995.000 تومان

******************************************
خدمات تور دبی :
بلیط رفت و برگشت با پرواز آسمان ؛ ویزا ؛ اقامت در هتل همراه با صبحانه و نهار؛ ترانسفر فرودگاهی ؛ راهنمای فارسی زبان ، سرویس به مراکز خرید و ساحل طبق برنامه هتل .

*****************************************************************

برای انتخاب بهترین و ارزانترین تور دبی، انتخاب هتلهای دبی ، بهترین زمان سفر ، بهترین مناطق گردشگری دبی، بازار های خرید اجناس و ...... از ما مشاوره بخواهید.
جهت اطلاع از نرخهای تخفیف دار تماس حاصل فرمایید. سعادت سیر گیتی 88548853 خانم داودی

 



تاريخ : چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:تور دبی,قیمت تور دبی,خدمات تور دبی,تور دبی 5 شب و 6 روز,هتل چهار ستاره اونیو منهتن, | 10:57 | نويسنده : مینا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد
---------------------- ----------------------
امکانات وب